Zawiadomienie o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego. Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U.z 2022 r. poz. 1692 ze zm.), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Horodle zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego,
złożonych od dnia 1 września 2022 r. nie nastąpią w wymaganych terminach.
Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Horodło i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Lubelskiego.
Pomimo złożonego zapotrzebowania na wypłaty dodatków węglowych, do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedniej kwoty środków finansowych na ich wypłatę.
Gmina Horodło przekazała dotychczas 1056 wnioskodawcom dodatki węglowe w łącznej kwocie 3168000 zł.
Wydanie informacji oraz wypłata pozostałym wnioskodawcom pozytywnie rozpatrzonych wniosków o dodatek węglowy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.